Miten menevät sanat lasten laulussa, joka alkaa sanoilla "pieni poika pilvessä putosi"? Onko siitä tehty nuottiversiota pianolle?

Kysytty

Miten menevät sanat lasten laulussa, joka alkaa sanoilla "pieni poika pilvessä putosi"? Onko siitä tehty nuottiversiota pianolle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat lauluun "Pieni poika pilvistä putosi" löytyy nuottivihosta nimeltä Ylen opettavaiset laulut. Nuottivihko on paikalla Kirkkonummen kirjaston lastenosastolla.