Miten menetellä, kun 18-vuotias poikani kertoi, että hänen kirjastokorttinsa vaurioitui lompakossa? Kirjastokortin viivakoodin kohdalta kortti on mennyt poikki…

Kysytty

Hei!

Miten menetellä, kun 18-vuotias poikani kertoi, että hänen kirjastokorttinsa vaurioitui lompakossa? Kirjastokortin viivakoodin kohdalta kortti on mennyt poikki. Miten hän saa uuden kirjastokortin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uuden kirjastokortin saa odottaessa mistä tahansa HelMet-kirjastosta. Mukana pitää olla voimassa oleva kuvallinen henkilötodistus, kela-kortti, passi tai ajokortti.

Uusi kortti maksaa kolme euroa.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_j…