Miten löydän nykyisiltä sivuiltanne tiedon siitä, mistä kirjastoista teos löytyy, ja onko se lainassa vai löytyykö se hyllystä?

Kysytty

Miten löydän nykyisiltä sivuiltanne tiedon siitä, mistä kirjastoista teos löytyy, ja onko se lainassa vai löytyykö se hyllystä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoita Helmet-verkkokirjaston haku -kenttään joko tekijän, teoksen tai aihetta kuvaava hakusana esim. "Iloinen lorukirja" ja paina enter.
Hakusi tuottaa yhden hakutuloksen. Klikkaa sinisellä tekstillä painettua "Iloinen lorukirja" hakutulosta. Tämä komento vie seuraavalle sivulle, jossa näytetään kirjastoittain saatavilla olevat kappaleethttp://www.helmet.fi/fi-FI