Miten löydän farsinkielisiä kirjoja lapsille? Kiitos

Kysytty

Miten löydän farsinkielisiä kirjoja lapsille?

Vastaus

Vastattu

Klikkaa Helmet-sivulla hae aineistoa ja sen jälkeen tarkennettu haku.

Kirjoita ensimmäiseen hakulaatikkoon * (=kaikki mahdollinen), Rajaa sitten haku kirjoihin, lasten kokoelmaan ja persian kieleen. Linkki hakutulokseen

Voit tilata kirjoja maksutta lähikirjastoosi.

Voit myös kysyä, saisitko käyttää kirjastossa Lukulumo tablettia. Siitä pitäisi myös löytyä farsinkielisiä ääneen luettuja kirjoja. Linkki Helmet lukulumo

Aina kannattaa myös kysäistä apua henkilökunnalta, jos he ovat paikalla.