Miten loru menee eri viikonpäivinä syntyneistä? Jos olet syntynyt maanantaina,olet iloinen ja reipas aina jne.

Kysytty

Miten loru menee eri viikonpäivinä syntyneistä? Jos olet syntynyt maanantaina,olet iloinen ja reipas aina jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Panu Pekkanen on suomentanut tämän englantilaisen lorun Monday's Child is Fair of Face. Se löytyy mm. Kaarina Helakisan toimittamasta runokirjasta Pikku Pegasos : 400 kauneinta lastenrunoa (Otava, 18.p. 2001)