Miten kuuluu rukous (siunaus työpäivän alkaessa) kirjassa Ruth Burges: Pieni siunausten kirja, Kirjapaja.

Kysytty

Miten kuuluu rukous (siunaus työpäivän alkaessa) kirjassa Ruth Burges: Pieni siunausten kirja, Kirjapaja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin kyseisestä Ruth Burgessin kirjasta löytyvää siunausta nimeltä ’Kun menet työhön’. Se kuuluu näin: ”Kun menet työhön/ kutittakoon Jumala muistiasi/ ja saakoon sinut nauramaan/ ja tuokoon ystävän halaamaan sinua.” (Burgess: Pieni siunausten kirja, Kirjapaja, 2002; s. 65)

Samasta teoksesta löytyy myös muita siunauksia työpäivän alkuun, kuten ’Siunaus työhön myymälässä’ ja ’Toimiston ovella’. Kirjan saatavuustiedot voi tarkistaa Helmet-aineistotietokannasta: http://www.helmet.fi/