Miten kuuluu Paavo Cajanderin suomennos Portian sanoista Shakespearen Venetsian kauppiaan 5. näytöksen 1. kohtauksessa: "How far that little candle throws its…

Kysytty

Miten kuuluu Paavo Cajanderin suomennos Portian sanoista Shakespearen Venetsian kauppiaan 5. näytöksen 1. kohtauksessa: "How far that little candle throws its beams. So shines a good deed in a naughty world."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Kuin kauas säteens' antaa pieni liekki!
Noin maailmass' inhassa myös hyvyys loistaa."