Miten kirjaston toiminta vaikuttaa minun, suomalaisen nuoren arkielämään ja miten itse voin vaikuttaa kirjaston toimintaan?

Kysytty

Miten kirjaston toiminta vaikuttaa minun, suomalaisen nuoren arkielämään ja miten itse voin vaikuttaa kirjaston toimintaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto tarjoaa nuorelle yhden hyvän ja monipuolisen kanavan tutustua sekä omaan itseensä että ympäröivään maailmaan. Tähän kirjasto tarjoaa monenlaisia välineitä: kirjallisuutta, lehtiä, av-aineistoa, yhteyksiä ulkomaailmaan Internetin välityksellä. Omaa ajatusmaailmaansa voi peilata kaunokirjallisuudessa, kirjallisuuden kautta voi myös oppia ymmärtämään muita ja erilaisia ihmisiä. Tässä vain yksi näkökulma. Parhaiten voit vaikuttaa kirjaston toimintaa käyttämällä kirjastoa ja antamalla palautetta, niin ruusuja kuin risujakin!