Miten kirjastokortin viivakoodin saa laitettua kännykkään? Huomasin että sellaista näytettiin ovella kun kirjastossa oli itsepalveluaika. Meitä oli kolme muuta…

Kysytty

Hei! Miten kirjastokortin viivakoodin saa laitettua kännykkään?
Huomasin että sellaista näytettiin ovella kun kirjastossa oli itsepalveluaika. Meitä oli kolme muuta, jotka eivät päässeet omilla korteilla sisään.
Kiitos
Tarja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen kirjastokorttia voi käyttää puhelimella Taskukirjasto-sovelluksen kautta. Sovelluksen voi ladata Google Playsta tai Apple Storesta. Myös Windows-puhelimelle sovelluksen saa ladattua. Versoita ei enää päivitetä.

Helmet-kirjastojen omatoimiaikaan liittyviä sääntöjä ollaan muuttamassa. Vastedes omatoimikäyttöä varten täytyy tehdä erillinen sopimus. Kysy lisää lähikirjastostasi.

Lisätietoa Taskukirjastosta (linkki)