Miten käynnistää ja toteuttaa TOIMITTAJA-ARVIOINNIT teollisuusyrityksessä toimittajayhteistyön laadun parantamiseksi sekä kyvykkäiden toimittajien löytämiseksi?

Kysytty

Miten käynnistää ja toteuttaa TOIMITTAJA-ARVIOINNIT teollisuusyrityksessä toimittajayhteistyön laadun parantamiseksi sekä kyvykkäiden toimittajien löytämiseksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymälläsi termillä "toimittaja-arvioinnit" ei Lahden kaupunginkirjastossa eniten käyttämistämme tietokannoista Helecon (pohjoismaisten suurimpien kauppakorkeakoulujen yhteistietokanta), Tenttu (Teknillisen kirjaston tietokanta) ja Linda (tieteellisten kirjastojen yhteistietokanta) juuri muuta löytämiesi tutkimusten lisäksi löytynyt. Laajentaessamme hakua toimitusketjuihin (supply change management) ja tavarantoimittajiin, materiaalitalouden arviointiin, toimittajayhteistyöhön ja ostojen suunnitteluun löysimme joitain viitteitä tavaratoimittajien arvioinnista, joista saattaisi olla hyötyä gradusi teossa - esim. Koskinen, Henri: Tavaratoimittajan arviointi; Ahovirta, Ari: Toimittajayhteistyön kehittäminen laatupalkintoperiaatteilla; Mieskolainen, Matti: Toimittaja-arviointi materiaalihankintojen laadunohjauksessa. Lähetämme tarkemmat tiedot näistä julkaisuista ja viitetiedot muista aiheeseen liittyvistä julkaisuista sähköpostiisi.

Lisäksi asiakkaillamme on mahdollisuus käyttää kirjastossa Internetin kautta löytyviä kotimaisia ja kansainvälisiä elektronisia viitetietokantoja ja elektronisia lehtiä. Vieläkin laajemmat hakumahdollisuudet on käytettävissä Lahden korkeakoulukirjastossa, Vapaudenkatu 23, avoinna 4.6.-12.8. ma-pe 11.00-17.00.