Miten kannattaa puhdistaa cd- tai dvd-levy sormenjäljista tai jostain tahmeasta kotikonstein?

Kysytty

Miten kannattaa puhdistaa cd- tai dvd-levy sormenjäljista tai jostain tahmeasta kotikonstein?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Cd-levyjä ja DVD-levyjä voi puhdistaa esim. nukkaamattomalla liinalla: Vileda professional, microclean. Tämän mikrokuituliinan voi pestä myös 95 asteessa. Tahmean saa pois kostuttamalla liinaa ja sitten pyyhkimällä. Puhdistusliike on levyn keskiöstä ulkoreunaan suorilla vedoilla,siis mielummin ei pyöritysliike.