Miten ja missä kirjastotyöntekijöitä koulutetaan?

Kysytty

Miten ja missä kirjastotyöntekijöitä koulutetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoalalle voi kouluttautua useissa ammattioppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissa. Perusteellinen tietopaketti alan koulutusmahdollisuuksista ja pätevyysvaatimuksista löytyy kirjastot.fi-sivuilta:

http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kirjastoala/opiskelu/

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tietääkseni Oulussa on joku kirjastoalan koulu.. itse opiskelen ensimmäistä vuotta Haapaveden ammattiopistossa :)

Terv. Tuleva kirjastotäti!