Mite lainaan kirjan joten se tulisi kirjastobussiin??? en löydä kohdetta johon kirjoittaa kirjan nimi/kirjailijan nimi

Kysytty

mite lainaan kirjan joten se tulisi kirjastobussiin???
en löydä kohdetta johon kirjoittaa kirjan nimi/kirjailijan nimi

Vastaus

Vastattu

Jos ymmärsin oikein, haluat varata kirjan ja noutaa sen kirjastoautosta. Jos sinulla on olemassa kirjastokortti ja siihen liittyvä pin-koodi, voit tehdä näin:

  • Avaa https://www.helmet.fi/fi-FI -sivusto
  • Klikkaa  Hae aineistoa -kuvaketta ja etsi haluamasi kirja.
  • Klikkaa Varaa -kuvaketta
  • Kirjoita kirjastokortinnumero ja pin-koodi.
  • Valitse noutopaikaksi Kirjastoauto ja kirjoita oman pysäkkisi nimi laatikkoon. (Katso kuva)
  • Klikkaa Lähetä

Jos varaaminen ei onnistu, voit yhtä hyvin soittaa johonkin Helmet-kirjastoon ja pyytää henkilökuntaa tekemään sinulle varauksen. Kun soitat, varaudu kertomaan puhelimessa kirjastokorttisi numero.