Mitähän nuo joukko-osastot mahtavat olla? Liitteessä 1 kohdat 18, 21 ja 22 Liitteessä 2 kohdat f ja g Liitteessä 3 kohta 24 Kuolinilmoitukseen on merkitty…

Kysytty

Mitähän nuo joukko-osastot mahtavat olla?
Liitteessä 1 kohdat 18, 21 ja 22
Liitteessä 2 kohdat f ja g
Liitteessä 3 kohta 24
Kuolinilmoitukseen on merkitty viimeinen joukko-osasto näin: II/8/JR 47. Tarkoittaakohan se 8. komppania, II pataljoona, JR 47? Merkitty ehkä väärin?

Vastaus

Vastattu

Liitteessä 1 kohdat...

  • 18: Savon prikaati, III pataljoona.
  • 21: Aseellisena, ilmatorjuntakonekivääri... epäselvää, luultavasti keittäjä.
  • 22: Vuoksen jääkäripataljoona, 3. komppania.

Liitteessä 2 kohdat...

Liitteessä 3 kohta 24: 251. Ilmatorjuntakonekiväärikomppania.

Merkintätavoissa on ollut vaihtelua, mutta II/8/JR 47 viitannee juurikin JR 47:n 8. komppaniaan.