Mitä yrittäjyyteen kannustavia tietokirjoja löytyy lapsille? Jos haluaa vaikka perustaa oman yrityksen.

Kysytty

Mitä yrittäjyyteen kannustavia tietokirjoja löytyy lapsille? Jos haluaa vaikka perustaa oman yrityksen.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen kokoelmissa esim. seuraavat kirjat:
Lasten Yrittäjäkirja : Onni ja Sofia perustavat marjajogurttijäätelöpuristamon / Jyrki Teeriaho ; kuvitus: Jelena Simisic ISBN 9789527181041 sidottu
Pienestä ponnistaneet : koko perheen yrittäjyyskirja / Mikko Nurminen ja Petteri Poukka ; haastattelut: Mikko Nurminen ISBN 9789526972602 kovakantinen
EPIC : nuoren yrittäjän käsikirja / Sami Mikkola, Martta Tervonen ; valokuvat: Martta Tervonen ; piirrokset: Kaja Bajowska & Sallamari Nissilä 9789526869100 nidottu

Hakusanat: yrittäjyys, yrittäjyyskasvatus, lapset