Mitä Venäjän historiasta kertovia kirjoja suosittelisit nuorelle? Olen hyvin kiinnostunut Venäjän historiasta.

Kysytty

Mitä Venäjän historiasta kertovia kirjoja suosittelisit nuorelle? Olen hyvin kiinnostunut Venäjän historiasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisit aloittaa vaikka näistä Helmet-kirjastosta löytyvistä kirjoista:

Muutosten Venäjä : Venäjän historia 862-2009 / Arto Luukkanen

Venäjän idea / Mauno Koivisto

Venäjän historia / Heikki Kirkinen

Venäjän kulttuurihistoria / Pekka Pesonen

Naisia Venäjän kulttuurihistoriassa / toim. Arja Rosenholm, Suvi Salmenniemi, Marja Sorvari

Venäjän tsaarit : kaikki Venäjän tsaarit Rurikin suvusta Romanoveihin / David Warnes

Lisää kirjoja voit etsiä Helmet-verkkokirjastosta esimerkiksi hakusanoilla Venäjä ja historia.

Lähde:

Helmet.finna.fi. https://helmet.finna.fi/