Mitä varaamieni kirjojen tiedoissa tarkoittaa esim. 14/23 tai 9/9? Tätä mekintälogiikkaa ei mitenkään selitetä varaustiefoissa.

Kysytty

Hei! Mitä varaamieni kirjojen tiedoissa tarkoittaa esim. 14/23 tai 9/9? Tätä mekintälogiikkaa ei mitenkään selitetä varaustiefoissa.

Vastaus

Vastattu

Ensimmäiseen kirjaan on 23 varausta ja sinä olet sijalla 14.

Toiseen kirjaan on 9 varausta ja sinä olet jonon viimeisenä.