Mitä uusia kirjoja teiltä löytyy verkko-opetuksesta(vuodesta 2002 lähtien)?

Kysytty

Mitä uusia kirjoja teiltä löytyy verkko-opetuksesta(vuodesta 2002 lähtien)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meidän kokoelmastamme löytyvät nämä: Alamäki, Ari: eLearning: osaamisen kehittämisen digitaaliset keinot, 2002 - Kalliala, Eija: Verkko-opettamisen käsikirja, 2002 - Verkkopedagogiikan kehittäminen ammatillisessa koulutuksessa ja työssäoppimisessa: Diana-toimintamalli toim. Helena Aarnio et al, 2002 - Meisalo, Veijo:Modernit oppimisympäristöt, 2. uud. laitos 2003 - Korhonen, Vesa: Oppijana verkossa: aikuisopiskelijan oppimiseen suuntautuminen ja oppimiskokemukset verkkopohjaisessa oppimisympäristössä. Väitösk. Tampere 2003
- Oppimisen ohjaus verkossa toim. Janne Matikainen, 2003. - Kirjojen saatavuuden ja lisätietoja voit tarkistaa Aurora-tietokannastamme http://www.rovaniemi.fi/aurora