Mitä Tietofinlandia-kilpailuun osallistumiken maksaa 2019?

Kysytty

Hei,
Mitä Tietofinlandia-kilpailuun osallistumiken maksaa 2019?

Vastaus

Vastattu

Suomen kirjasäätiön tietokirjallisuuden Finlandia-palkinnon jako-ohjeiden kohdassa 4 sanotaan näin:

--

”Kustantajan, joka haluaa asettaa julkaisemansa tietokirjan ehdolle Tietokirjallisuuden Finlandia-palkinnon saajaksi, on toimitettava teos kullekin lautakunnan jäsenelle säätiön ilmoittamaan määräpäivään mennessä. Lähettäjän on lisäksi toimitettava yksi kappale kirjaa säätiön toimistoon sekä maksettava säätiön tilille osallistumismaksu, jonka suuruuden säätiön hallitus päättää vuosittain.

Jos lautakunta nimeää teoksen palkintoehdokkaaksi, teoksen ehdolle asettanut suorittaa säätiölle ehdokasmaksun, jonka suuruuden säätiön hallitus päättää vuosittain.”

--

Suomen kirjasäätiöstä kerrottiin että vuoden 2019 Tietokirjallisuuden Finlandia-palkintokilpailun osallistumismaksua ei ole vielä päätetty. Päätös tehdään yleensä keväällä huhti-toukokuun aikana.

Esimerkiksi vuonna 2018 osallistumismaksu oli 90 euro/titteli.

Tietokirjallisuuden Finlandia- palkinnon jako-ohjeet ja tarkat osallistumisohjeet näkyvät Suomen kirjasäätiön nettisivuilla.

Kannattaa siis seurata Suomen kirjasäätiön nettisivuja, joilla tiedotetaan vuoden 2019 kilpailun osallistumismaksusta.

Ohessa linkki Suomen kirjasäätiön nettisivuille:

https://kirjasaatio.fi/tietokirjallisuudenfinlandia