Mitä teoksia avomaankurkun viljelystä on kirjoitettu ?

Kysytty

Mitä teoksia avomaankurkun viljelystä on kirjoitettu ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojen HelMet -tietokannasta
http://www.helmet.fi löytyivät ainakin seuraavat aihettasi sivuavat teokset :
BALVOLL, Gudmund: Vihannesten avomaaviljely. 1998.
VOIPIO, Irma : Vihannekset : lajit, viljely ja sato. 2001.
JUUTI, Marjatta : Avomaan kasvituotannon perusteet. 1994.
LAATUVIHANNESTEN hyvät viljelymenetelmät : tutkimusohjelman loppuraportti. 1998.
Avomaankurkun viljelystä on vaihtelevassa määrin tietoa myös erilaisissa keittiöpuutarha- ja vihannesviljelyoppaissa, joihin lienee paras tutustua paikan päällä kirjastossa (Helsingin kirjastoluokat 653.2 ja 653.22).
Viikin tiedekirjaston eViikki -tietokannasta http://www-db.helsinki.fi/eviikki/eVIIKKIfreimi.html
voit hakea kirjallisuus- ja artikkeliviitteitä vapaatekstihaulla esim. hakusanoilla avomaankurkku tai vaihtoehtoisesti kurkku.
Yleisten kirjastojen työasemilta pääset selaamaan Arto
-artikkelitietokantaa, jossa haku asiasanalla avomaankurkku antaa tulokseksi 27 viitettä.