Mitä tekee valtiontalouden tarkastusvirasto? Missä päin Suomea se sijaitsee?

Kysytty

Mitä tekee valtiontalouden tarkastusvirasto? Missä päin Suomea se sijaitsee?

Vastaus

Vastattu

Valtiontalouden tarkastusviraston sivujen mukaan VTV tarkastaa valtion taloudenhoitoa sekä valvoo finanssipolitiikkaa ja puolue- ja vaalirahoitusta. Sen asema ja tehtävät on määritelty perustuslaissa.

VTV:llä on toimipisteet Helsingissä ja Oulussa.

Valtiotalouden tarkastusviraston sivut https://www.vtv.fi/

0 ääntä

Kommentit

Asiasanoituksessa on "ValtiontalouDET tarkastusvirasto", t-loppuisena.