Mitä tehdä, jos salasana on unohtunut, eikä pääse uusimaan lainojaan.

Kysytty

Mitä tehdä, jos salasana on unohtunut, eikä pääse uusimaan lainojaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit soittaa kirjastoon ja pyytää henkilökuntaa uusimaan lainasi. Vaasan kaupunginkirjaston lainojen uusintanumero on 06-3253542. Uutta salasanaa ei anneta puhelimitse, joten sen saadaksesi sinun on käytävä kirjastossa ja salasanaa vaihdettaessa on todistettava henkilöllisyytensä.