Mitä tarkoittaa lyhenne WT, esimerkiksi jos sanotaan että jokin puhe on "Ihan WT-puhetta"?

Kysytty

Mitä tarkoittaa lyhenne WT, esimerkiksi jos sanotaan että jokin puhe on "Ihan WT-puhetta"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lynenne eli akronyymi tarkoittaa: "What the..." tai "Who the..." (lähde:
http://www.internetslang.com/WT_3F-meaning-definition.asp.

Kaiketi termi ilmaisee ihmettelyä.

3 ääntä

Kommentit

Slangi-ilmaisu, joka tulee englannin kielisistä sanoista white trash.
Tarkoittaa valkoihoista roskasakkia, heikosti koulutettua porukkaa, joka lisääntyy ja elää tuilla.