Mitä tarkoittaa kun yritän uusia lainaa verkossa, mutta se estetään ja tulee teksi "Lainauskorttisi ei ole enää voimassa"?

Kysytty

Mitä tarkoittaa kun yritän uusia lainaa verkossa, mutta se estetään ja tulee teksi "Lainauskorttisi ei ole enää voimassa"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet viikko sitten saavuttanut kirjaston näkökulmasta aikuisuuden ja tuolla hälytyksellä on tarkoitus kiinnittää huomiota siihen, että kirjastokorttisi merkintöjä täytyy muuttaa. Ne on nyt muutettu ja voit jatkaa varausten tekemistä aikuisena.

Terveisin
Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto