Mitä tarkoittaa kun puhelimen näytön oikeaan yläkulmaan ilmestyy pieni vihreä pallo?

Kysytty

Mitä tarkoittaa kun puhelimen näytön oikeaan yläkulmaan ilmestyy pieni vihreä pallo? Esim puhelun aikana. Teams - kokouksissa se on myös.
Mikä se on? Miten sen saa pois?
Selkokieliset ohjeet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin IPhonen ohjeista selityksen: "Vihreä ilmaisin  tarkoittaa, että jokin iPhonen appi käyttää joko kameraa tai kameraa ja mikrofonia." Linkki Ohjesivulle

Vihreä pallukka siis tarkoittaa, että puhelin käyttää kännykkäsi mikrofonia (tai videopuhelussa kameraa ja mikrofonia) tai Teams käyttää kännykkäsi mikrofonia. Jos et halua Teamsin käyttävän kameraa, poista kuva käytöstä sovelluksen omilla ohjainkuvakkeilla.

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ja nämä ovat selkokieliset ohjeet??? En ymmärtänyt.
iPhone ei ole kyseessä...