Mitä tarkoittaa Aale Shalem?

Kysytty

Mitä tarkoittaa Aale Shalem?

Vastaus

Vastattu

Hei,

mahdatko tarkoittaa “Shalom aleichem” tai "Salam aleikun"? Jos näin, ilmaisu on heprealainen tervehdys "rauha olkoon teidän kanssanne". Vastaava tervehdys arabian kielessä on salam aleikum (rauha kanssasi).

lähde: Šalom – Wikipedia

0 ääntä

Kommentit

Olisiko liikaa toivottu jos irrallisten sanojen sijasta kysyjät esittäisivät asiayhteyden, jossa ovat tekstin nähneet?