Mitä tapahtuu, jos painan 'Aloita' ? Kannattaako jättää avaamatta?

Kysytty

Mitä tapahtuu,
jos painan 'Aloita' Radion mainoksen alla?
Kannattaako jättää avaamatta?

Vastaus

Vastattu

On aina syytä olla varovainen, kun klikkaa tuntemattomia linkkejä verkossa liikkuessa. Jos epäilee linkin turvallisuutta, on parempi olla avaamatta sitä. Ennen kuin napsauttaa linkkiä, kannattaa tarkistaa sen URL-osoite tai etsiä lisätietoja verkosta ennen kuin päättää klikata. Jos se on epäilyttävä, ei kannata jatkaa.

Lähde: Tarkista, onko verkkosivusto turvallinen | Kotimikro.fi