Mitä suomalaisia televisiokanavia oli olemassa vuosina 2004-2005?

Kysytty

Mitä suomalaisia televisiokanavia oli olemassa vuosina 2004-2005?

Vastaus

Vastattu

Liikenne- ja viesintäministeriölla on julkaisusarja Suomalainen televisiotarjonta. Julkaisuja voi hakea asiasanalla televisiokanavat.

Vuosina  2004-2005 Suomessa oli neljä analogista ja viisi digitaalista kanavaa, esimerkiksi TV 1 ja TV 2, YLE Teema, MTV3 ja Subtv (lähde Suomalainen televisiotarjonta 2004 ja Suomalainen televisiotarjonta 2005).