Mitä runoteosta suosittelisit ensi kokemukseksi ?

Kysytty

Mitä runoteosta suosittelisit ensi kokemukseksi ?

Vastaus

Vastattu

Suosittelen aloittamaan vaikkapa seuraavilla teoksilla

Eeva Kilven Kiitos eilisestä | Lastu-kirjastot | Lastu-kirjastot (finna.fi)

Eeva-Liisa Mannerin  Kirkas, hämärä, kirkas | Lastu-kirjastot | Lastu-kirjastot (finna.fi)

Charles Baudelairen Pahan kukat = Les fleurs du mal | Lastu-kirjastot | Lastu-kirjastot (finna.fi)

ja

Emily Dickinsonin Golgatan kuningatar | Lastu-kirjastot | Lastu-kirjastot (finna.fi)

Linkit vievät Lastu-finnaan, josta voit tarkastella niiden sijaintia ja tehdä varauksia.