MItä psykodraamaa käsitteleviä kirjoja Hämeenlinnan kirjastosta löytyy englannin tain suomen kielisinä?

Kysytty

MItä psykodraamaa käsitteleviä kirjoja Hämeenlinnan kirjastosta löytyy englannin tain suomen kielisinä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmista löytyvät seuraavat teokset hakusanalla psykodraama:
- Aavaluoma, Sanna: Tornadon kohtaaminen : toiminnallisista menetelmistä apua dementoituville ja heidän läheisilleen, 2003
- Tikkanen, Tiina: Psykoterapiaopas : monta tietä itsetuntemukseen ja iloon, 2. p., 2001
- Tolppo, Seppo: Draamataiteen psykohistoria, 2000
- Blatner, Adam: Toiminnalliset menetelmät terapiassa ja koulutuksessa : Psykodraaman ja sosiodraaman tekniikat käytäntöön sovellettuna, 1997
- Wilson, Glenn: Esittävän taiteen psykologia, 1997
- Rooyackers, Paul: Draamaleikkikirja, 1994
- Lindqvist, Martti: Unelma rohkeasta elämästä : ryhmämatkoja luovuuteen, 1992
- Nieminen, Seija: Morenolainen psykodraama : historiallinen ja filosofis-psykologinen analyysi, 1981

Voit tarkistaa verkkokirjastostamme Web-Origosta, ovatko teokset hyllyssä vai lainassa. Voit myös tehdä teoksista varauksia, jos sinulla on verkkoasioinnissa vaadittava tunnusluku. Tunnusluvun saat kirjastostamme. Varausmaksu on 80 senttiä / teos.
http://webkirjasto.htk.fi/

Psykodraamaa käsitteleviä teoksia löytyisi varmasti myös Tampereen yliopiston Humanistis-kasvatustieteellisestä osastokirjastosta Hämeenlinnasta. http://www.uta.fi/laitokset/kirjasto/Hlinna/
Tampereen yliopiston kirjaston kokoelmia voit selata osoittessa: http://tamcat.csc.fi/
Hakusanalla psykodraama löytyy 17 teosta. Hämeenlinnan yksikön kokoelmatunnus tietokannassa on HOKL.