Mitä pelejä on playstation 3, ja 4 konsoleille? Kuinka kauan voi kerralla pelata?

Kysytty

Hei, mitä pelejä on playstation 3, ja 4 konsoleille? Kuinka kauan voi kerralla pelata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa ottaa suoraan yhteyttä siihen kirjastoon, jonka tiloissa ja jonka pelivalikoimalla haluaa pelata. Jos asut HelMet-kirjastojen alueella, löydät kaikkien kirjastojen aukioloajat ja yhteystiedot osoitteesta www.helmet.fi kohdasta "Kirjastot". Kirjastot on siinä lueteltu kaupungeittain aakkosjärjestyksessä. Klikkaa haluamasi kirjaston nimeä ja löydät sieltä yhteystiedot (osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite).