Mitä ovat " soda crystals " suomeksi? Löysin siivousaineohjeen brittilehdestä...

Kysytty

Mitä ovat " soda crystals " suomeksi? Löysin siivousaineohjeen brittilehdestä...

Vastaus

Vastattu

Soda crystals tarkoittaa samaa kuin washing soda eli pesusooda. Pesusooda on emäksisempää kuin esim. ruokasooda ja käy sen vuoksi hyvin kodin erilaisten pintojen puhdistukseen. Pesusoodaa voi käyttää myös tekstiilien raikastamiseen tai astioiden pesuun.

Tarkempaa tietoa löytyy hakusanoilla pesusooda, soda crystals.