Mitä on "telecottage"?

Kysytty

Mitä on "telecottage"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Telecottage on Ruotsista lähtöisin oleva julkinen ‘tietotupapalvelu’, joka on yleensä erillinen mökki tai vastaava varustettuna verkkoyhteyksillä ja tietokoneella.
Malli on levinnyt laajalti Englantiin ja Suomessa sitä on sovelluttu mobiilimallina (Nettinysse Tampereella
http://www.tampere.fi/kirjasto/nettinysse/index.htm ).

Samalla nimellä on myös myynnissä kaupallinen takapihalle asennettava ’etä-toimisto’.