Mitä on hyviä novellikokoelmia nuorelle. Pitäisi olla helppo lukuisia ja semmoisia jotka käyvät niitä ekaa kertaa lukevalle.

Kysytty

Mitä on hyviä novellikokoelmia nuorelle. Pitäisi olla helppo lukuisia ja semmoisia jotka käyvät niitä ekaa kertaa lukevalle.

Vastaus

Vastattu

Kysyin vinkkejä henkilöiltä, jotka itse lukevat ja vinkkaavat paljon kaikenikäisille. He suosittelivat aloittamaan novelleihin tutustumisen seuraavista teoksista:

Salla Simukka: Sytytä valot, sammuta valot

Magdalena Hai: Haiseva käsi

Tusina

Etsijät