Mitä muita samantapaisia kulttuurihistorian kirjoja löytyisi kuin Jaana Skytän Martta Saxin murha?

Kysytty

Hei

Mitä muita samantapaisia kulttuurihistorian kirjoja löytyisi kuin Jaana Skytän Martta Saxin murha?

Vastaus

Vastattu

Tässä joitakin lukuvinkkejä.

Annola, Johanna: Säädyttömät : perheet ja murros pitkällä 1800-luvulla

Heikkinen, Susan: Pullopostia Seilin saarelta : potilas numero 43

Immonen, Perttu: Suomen rahvaan historia : kolmen suvun elämää keskiajalta 1800-luvulle; Suomalainen historia : kolmen suvun elämää keisariajalta 2000-luvulle

Koivisto, Silja: Sataman kapakan Hilda

Lappalainen, Mirkka: Smittenin murha : katoamistapaus 1600-luvulta

Skyttä, Jaana: Huvituksen kartanon tytöt

Stammeier, Jenni: Tyttö maissipellossa : Anna Jokisen mysteerikuolema

Vainio-Korhonen, Kirsi: Musta-Maija ja Kirppu-Kaisa : seksityöläiset 1800-luvun alun Suomessa