Mitä mahtaa tarkoittaa työpaikan vaatimus be to be varsinkin käytetty myyntityön yhteydessä?

Kysytty

Mitä mahtaa tarkoittaa työpaikan vaatimus be to be varsinkin käytetty myyntityön yhteydessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kysymys B2B-markkinoinnista eli business to business -markkinoinnista? Business to business –markkinoinnilla tarkoitetaan yritysmarkkinointia, joka on organisaatioasiakkaille suunnattua markkinointia eli yritykseltä yritykselle.

Aiheeseen liittyvää tietoa löytyy markkinointia käsittelevistä teoksista, mm. seuraavista:
Rope, Timo. Suuri markkinointikirja. 2000.
Rope, Timo. Business to business –markkinointi. 1998. (vuonna 2004 julkaistu on myös sähköisenä kirjana).
Talvitie, Jyrki. Englanti-Suomi: Tekniikan ja kaupan sanakirja. 2000.