Mitä lehtiartikkeleita, kirjoja, tutkimuksia on aiheesta yhteispalvelu (uusi yhteispalvelulaki, yhteispalvelupisteet, joissa on samassa toimipisteessä useampia…

Kysytty

Mitä lehtiartikkeleita, kirjoja, tutkimuksia on aiheesta yhteispalvelu (uusi yhteispalvelulaki, yhteispalvelupisteet, joissa on samassa toimipisteessä useampia julkishallinnon palveluja, kuten maistraatti, KELA, työvoimatoimisto sekä tietoa järjestöjen ja esim. seurakunnan toiminnasta ym.)

Hakemani näkökulma liittyy yhteispalvelupisteiden markkinointiin ja viestintään. Onko oppaita järjestöjen ja julkishallinnon järjestämien palveluiden markkinointiin? Miten, missä jne. julkishallinnon tai järjestöjen uusista palveluista tiedotetaan kansalaisille, jotta he löytävät uusien palveluiden äärelle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yhteispalvelua koskevaa aineistoa löytyy hyvin osoitteesta

http://www.yhteispalvelu.fi
esim.
- Oppaat > Viestintäopas
- Säädökset > Hallituksen esitys HE 207/2006
> Laki julkisen hallinnon yhteispalvelusta 223/2007
- Yhteispalvelun viestintä ja tunnus

Eduskunnan kirjaston Selma-tietokannasta (selma.linneanet.fi) saa lisää aineistoa hakusanalla: yhteispalvelu? (sanahaku, jossa käytetty katkaisumerkkiä)