Mitä lehtiä heinolassa ilmestyy. Löytyykö niitä jostainmuualtakin. Pojasta on tehty juttu viikko sitten ja ei löydy netistä.

Kysytty

Mitä lehtiä heinolassa ilmestyy. Löytyykö niitä jostainmuualtakin. Pojasta on tehty juttu viikko sitten ja ei löydy netistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Heinolan alueella ilmestyviä sanomalehtiä ovat Itä-Häme ja Kirkonseutu-seurakuntalehti. Lehdet löytyvät Heinolan kirjastosta, jonne on tilattu myös monia muita sanomalehtiä:

http://lastukirjastot.fi/106557/fi/articles/heinolan-kirjaston-sanomale…