Mitä kun minä varaisin netin kautta kirjan mutta kun minulla ei ole sellaista korttia jossa olisi pin koodi.

Kysytty

moi mitä kun minä varaisin netin kautta kirjan mutta kun minulla ei ole sellaista korttia jossa olisi pin koodi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tunnusluvun saat mistä tahansa HelMet-kirjastosta tai alueen kirjastoautosta esittämällä kirjastokorttisi ja virallisen, kuvallisen henkilötodistuksen. Kun Sinulla on tunnusluku, saat HelMet-kirjastojen palvelut monipuolisesti käyttöösi. Voit mm. lainata automaatilla, tarkastaa omia lainaustietojasi, uusia lainoja internetissä, varata aineistoa, lainata e-kirjoja. Tarvittaessa saat opastusta palveluiden käyttöön kirjastosta.