Mitä jaksoja on Doctor Who The Cybermen Collection -dvd:ssä?

Kysytty

Mitä jaksoja on Doctor Who The Cybermen Collection -dvd:ssä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

DVD:tä myyvän Amazon-verkkokaupan sivuilta selviää, että DVD:llä jaksoja on neljä, nimeltään Rise of the Cybermen (Kybermiesten nousu), The Age of Steel (Rauta-aika), Army of Ghosts (Edesmenneet rakkaamme) ja Doomsday (Tuomiopäivä).