Mitä biisiä orkesteri soittaa saksalaisohjelma ZDF magazin roylalen jaksossa joka lähetettin 10. Maaliskuuta 2023?

Kysytty

Mitä biisiä orkesteri soittaa saksalaisohjelma ZDF magazin roylalen jaksossa joka lähetettin 10. Maaliskuuta 2023?

Vastaus

Vastattu

Kollegat tunnistivat  musiikin The Verven kappaleeksi Bittersweet Symphony.