Mitä Amelia Kulmuri kirjoja on julkaistu suomeksi ja missä järjestyksessä ne on julkaistu?

Kysytty

Mitä Amelia Kulmuri kirjoja on julkaistu suomeksi ja missä järjestyksessä ne on julkaistu?

Vastaus

Vastattu

Kirjoja on ilmestynyt kuusi kappaletta. Vanhimmasta uusimpaan:

Amelia Kulmuri ja kauhukarkelot

Amelia Kulmuri ja ylhäiset yksisarviset

Amerlia Kulmurija muistovaras

Amelia Kulmuri ja puolikuuloma

Amelia Kulmuri ja jetien kadonneet aarteet

Amelia Kulmuri ja kurittomat kisusarviset

Lähde: https://kyyti.finna.fi/Search/Results?hiddenFilters%5B%5D=building%3A%2…