Mistähän teoksesta löytyisi Hilma Heikkilän runo Elämäni kangaspuut. Sain Heinolan kirjastosta jo yhden teoksen (Runo on vapaa) josta löytyy Hilma Heikkilän…

Kysytty

Mistähän teoksesta löytyisi Hilma Heikkilän runo Elämäni kangaspuut. Sain Heinolan kirjastosta jo yhden teoksen (Runo on vapaa) josta löytyy Hilma Heikkilän runo "Kangaspuissa", mutta se ei ole tuo runo jota etsin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hilma Heikkilän runoja on ilmestynyt kahdessa teoksessa:  Runoja (toinen tekijä Anna Saari, 1935) ja Annikki Wiirilinnan toimittama Hilma Heikkilän runoja (1978)

Näiden sisällöstä ja siitä, sisältyykö Elämäni kangaspuut jompaankumpaan tai molempiin, ei löydy tietoa. On myös olemassa Helena Variksen runoteos nimeltä Elämäni kangaspuihin loi Luoja loimet. Onko mahdollista että tekijä olisikin Helena Varis?