Mistähän syystä en saa ilmoitusta eräpäivistä sähköpostiini? Tiedoissani on merkintä sähköpostiosoitteesta.

Kysytty

Hei. Mistähän syystä en saa ilmoitusta eräpäivistä sähköpostiini? Tiedoissani on merkintä sähköpostiosoitteesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eräpäivämuistutukset lähetetään järjestelmästä automaattisesti, mutta jos viestit eivät tule perille, tarkista osoitteesi oikeinkirjoitus. Varmista lisäksi, ettei sähköpostin roskapostisuodatus estä kirjaston ilmoituksia. Joskus liian täysi sähköpostilaatikko estää viestien saapumisen.

Helmet-kirjastot lähettävät ilmoituksia ja muistutuksia tekstiviestinä, sähköpostitse ja postitse. Kirjautuneena Omiin tietoihisi voit kohdassa Muuta yhteystietojasi tarkistaa, että kaikki yhteystietosi ovat ajan tasalla.

Kyseessä voi olla joskus tilapäinen tekninen häiriö, mutta yleensä näistä katkoksista, jos ne koskevat useita asiakkaita, tiedotetaan erikseen Helmet.fi:n etusivulla.