Mistähän runosta seuraava katkelma mahtaa olla: "Piirakkaa nyt ette saa, käsineet on voissa..." Suunnilleen 1950-luvun jälkeen julkaistu kissasta kertova runo…

Kysytty

Mistähän runosta seuraava katkelma mahtaa olla:
"Piirakkaa nyt ette saa, käsineet on voissa..."
Suunnilleen 1950-luvun jälkeen julkaistu kissasta kertova runo lienee kyseessä.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme onnistuneet selvittämään tätä. Tietäisikö joku lukijoistamme?