Mistä voisin saada piano nuotin kappaleeseen ” tee mulle niin”. Paul Fagerlund ilmeisesti on säveltäjä tai ainakin on soittanut kappaleen levylle Yamaha…

Kysytty

Hei,
Mistä voisin saada piano nuotin kappaleeseen ” tee mulle niin”.
Paul Fagerlund ilmeisesti on säveltäjä tai ainakin on soittanut kappaleen levylle Yamaha uruilla 1984.

Vastaus

Vastattu

Moi!

Ylen äänitetietokannan mukaan kyseinen kappale on tosiaan Paul Fagerlundin sävellys. Ensimmäisen kerran se on levytetty vuonna 1978 Vexi Salmen sanoittamana Kössi Härmän albumilla "Tee mulle niin". Tässä on linkki kappaleen tietoihin fono.fi-äänitetietokannassa: http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx?ID=5cd657c0-645b-4778-9f41-1fd0… (laulettu versio) ja http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx?kappale=tee+mulle+niin&culture=… (Fagerlundin instrumentaalinen sähköurkuversio)

Valitettavasti kappaleen nuottia ei löydy suomalaisten kirjastojen kokoelmista, ei edes kansalliskirjastosta tai varastokirjastosta. En löytänyt myöskään mitään viitteitä nuotin olemassaolosta esimerkiksi antikvariaattien valikoimista, joten pahoin pelkään, että Tee mulle niin -kappaleen nuottia ei ole julkaistu lainkaan tai jos onkin, se on todella harvinainen.

0 ääntä

Kommentit

Kyseinen Tee mulle niin löytyy nuotteina Yamaha urkukoulun kirjasta.
Tuskin muualta.