Mistä voisin lukea Kaija Saariahon ja Sofi Oksasen Innocence -oopperan libreton? Kielenä mieluiten suomi tai englanti. Näin ja kuulin oopperan HS:n linkin…

Kysytty

Mistä voisin lukea Kaija Saariahon ja Sofi Oksasen Innocence -oopperan libreton? Kielenä mieluiten suomi tai englanti. Näin ja kuulin oopperan HS:n linkin kautta Arte.tv:n ilmaislähetyksenä mutta tekstitystä oli tarjolla vain saksaksi ja ranskaksi. En osaa niitä riittävästi.

Vastaus

Vastattu

Suomenkielistä librettoa ei ole ainakaan vielä julkaistu. Englanninkielisen libreton voi saada tilaamalla sen Festival d'Aix'in tiedotukselta (communication(a)festival-aix.com).

Lähde: Sofi Oksanen Twitterissä 20.7.2021 ja 21.7.2021. Sähköpostiosoite löytyi festivaalin Facebook-sivulta.