Mistä voisin löytää lastenkirjan Kun korpit olivat vielä kirjavia?

Kysytty

Mistä voisin löytää lastenkirjan Kun korpit olivat vielä kirjavia? Kirjoittanut/kuvittanut Edith Schreiber-Wicke/Carola Holland, suomentanut Jukka Itkonen 1990

Vastaus

Vastattu

Jos kaipaat kirjaa lainaksi, sitä löytyy monista eri kirjastoista Suomesta, ja voit tehdä siitä kaukolainapyynnön: https://www.tampere.fi/kirjastot/kirjaston-kokoelmat/kirjaston-kaukopal…. Kaukopalvelu on maksullista.

Mikäli haluaisit ostaa kirjan, tilanne tuntuu olevan hankalampi. Ainakaan tällä hetkellä en onnistunut löytämään sitä verkkoantikvariaateista. Antikvariaateille voi jättää myös kyselyjä kirjasta siltä varalta, että se löytyy myöhemmin.