Mistä voisin löytää elokuvan Lumikki ja seitsemän kääpiötä vuoden 1962 ja 1982 suomenkieliset dubbaukset?

Kysytty

Hei, mistä voisin löytää elokuvan Lumikki ja seitsemän kääpiötä vuoden 1962 ja 1982 suomenkieliset dubbaukset?

Vastaus

Vastattu

Tietoja elokuvien dubatuista ääniraidoista on koottu suomenkielisten dubbausten omaan wikiin fandom.comiin, joka toimii harrastajapohjalta. Eri Lumikki-elokuvien tiedot löytyvät tämän linkin takaa. Ääniraitoja sellaisenaan tuskin on saatavilla, mutta Lumikki-elokuvan eri versioita voi tiedustella elokuvadivareista sekä Kavin Elokuva-arkistosta. Pieniä pätkiä elokuvista, kuten tämä noidan ja Lumikin kohtaamisen versio vuodelta 1962, voi löytää esimerkiksi YouTubesta.