Mistä voisin löytää 70-luvulla soitetun laulun, kun en muista laulun nimeä, enkä laulajaa, ainoastaan laulun alkusanat (suurinpiirten): "Joka aamu herään…

Kysytty

Hei! Mistä voisin löytää 70-luvulla soitetun laulun, kun en muista laulun nimeä, enkä laulajaa, ainoastaan laulun alkusanat (suurinpiirten): "Joka aamu herään kellonsoittoon aikaisin, haukottelen onhan vielä aamunkoittoon"... sitten puhutaan jotain kellokortista?
Sitä soitettiin usein jukeboxissa paikalliseessa baarissa, Siltavouti, Joensuussa, nykyisin pizzeria Rosso.
Kaikki muuttuu...mutta jotkut laulut jää..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä on Keijo Minervan esittämä kappale Samaa kehää käyn, alunperin Another day / säveltänyt Paul McCartney, 1971.

Laulu on tänä vuonna ilmestyneellä CD-levyllä: Elä ja anna toisten kuolla, jossa on suomennoksia The Beatles-yhtyeeltä. YouTubessa laulu on kuultavissa myös.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Living Praise äänite LP Levy kuoret sinisen sävyiset 70 luvulta ostaisin jos löytyisi